Корпоративни решения

Корпоративни решения

Имате ли въпроси?

Обадете се в централния ни офис:

02/ 818 62 00

Ние с удоволствие ще отговорим на въпросите Ви

или ще ви насочим към най-близкият до Вас офис.

 

Нашите Офиси

Искате да намерите някой от  нашите офиси?

Просто натиснете тук

Често задавани въпроси

Тук ще откриете отговори на някой от най-често задаваните въпроси по отношение на животозастраховането и продуктите на МетЛайф (MetLife Inc.).

Какво е животозастраховане?

Полицата за застраховка живот е договор между вас (притежателя на полицата - застрахования) и застрахователната компания (застрахователят). Съгласно условията на договора за застраховка живот, застрахователят ви защитава от последствията от неочаквани, неблагоприятни събития, които могат да окажат влияние върху жизнения стандарт на семейството ви в замяна на вашето плащане на премии.

Нуждаете ли се от застраховка живот?

Оценяването на нуждата от застраховка живот е лесно, трябва да помислите за застраховка живот, ако някой зависи от вашия доход или вие търсите начин да подсигурите бъдещите си финансови планове и просперитет. По същество, вие прехвърляте риска (загуба на дохода) на застрахователя като плащате такса или “премия” на застрахователя. За какво помага застраховката живот?

Прехвърлянето на отговорността и риска е полезно, както в лични, така и в бизнес ситуации. Ние можем да посрещнем този риск!

Бизнес нужди:

Застрахователен бизнес план: Когато собственикът или някой ключов човек (всеки човек, чиято смърт ще доведе до значителни финансови загуби за бизнеса) почине, може да се използва застрахователен план за продължаване на бизнеса, за да се осигури необходимия фонд за продължаване на бизнеса.


Застраховка живот като полза за служителя. Различните фирми често използват застраховката живот, за да осигурят печалба за служителите си. Работодателите плащат за всички или част от тези парични помощи за служителя като част от общ пакет, с който те мотивират служителите си.

Защо да обръщаме специално внимание на злополуките?

За да закупите застрахователна полица вие трябва да се срещнете специфичните ви нужди и ще ви предложи най-доброто застрахователно решение. Моля, свържете се с отделът ни за корпоративни решения в удобно за вас време, за да се възползвате от услугата ни.

Кой ще се погрижи за моята застрахователна полица?

Вече застраховани при нас, вие може да сте сигурни, че вашата полица е в сигурни ръце. МетЛайф (MetLife Inc.) има дългогодишен опит в сигурното управление на парите и ние управляваме парите на нашите клиенти без никакъв риск. Най-добрите застрахователни експерти ще се погрижат за вашата застрахователна полица, за да гарантират вашите пари и да затвърдят доверието ви. Нашите принципи на работа са основани на най-добрите стандарти в областта на животозастраховането. Това означава сигурност, качествена услуга и дългосрочна отговорност към клиентите ни.

Как да получа информация за моята застрахователна полица?

Наша отговорност е да даваме пълна информация на нашите клиенти за техните съществуващи полици и по отношение на всички допълнителни възможности, които компанията може да им осигури. Ако имате въпроси относно вашата застрахователна полица, трябва да се свържете със застрахователния си консултант, който ще обработи запитването ви незабавно и ще ви предостави цялата необходима информация.

Кой ще се погрижи за промените към моята застрахователна полица?

В случай, че желаете да промените някоя от опциите на вашия застрахователен договор, моля да се свържете с вашия застрахователен консултант, който ще направи необходимото за вашето желание.

Каква е сигурността ми, че полицата ще се изплати?

Малко са рисковете по отношение на падежа на вашата полица - те може да са свързани или с вашата способност да поддържате плащанията си или със стабилността на самата застрахователна компания. Положителното развитие на икономиката през изминалото десетилетие (вижте информацията за развитието на пазара), както и присъединяване на България към ЕС дава положителна обща перспектива. Във всеки друг случай компанията ще застане зад вас, като ви дава различни възможности да обезпечите продължаването на вашия застрахователен план. Вие можете да разчитате на лидера в застраховането- МетЛайф (MetLife Inc.) – най-голямата и най-доходоносна и стабилна застрахователна организация в света.

Какво трябва да направя при настъпване на застрахователно събитие?

При настъпване на застрахователно събитие вие трябва да се свържете с вашия застрахователен консултант или някой от застрахователните офиси на компанията възможно най-бързо. Тогава ще ви се даде цялата необходима информация за това как да обработите вашата претенция конкретно по отношение на вашия случай.  

Какво става, ако застрахователното събитие настъпи в чужбина?

Застрахователните полици на МетЛайф (MetLife Inc.) с изключение на задължителна застраховка „Трудова злополука” са валидни 24 часа на ден, 365 дни в годината навсякъде по света. В случай, че настъпи застрахователно събитие в чужбина, вие трябва да информирате компанията възможно най-бързо за събитието и да следвате инструкциите как да се процедира със щетата.