Корпоративният ни Уеб-сайт

Тук можете да видите корпоративнията уеб-сайт на MetLife и последните новини за MetLife по целия свят.

 

www.metlife.com

 

Новини и информация за инвеститорите

Тази страница съдържа новини и съобщения на МетЛайф Юръп д.а.к. - Клон България

Още новини можете да разгледате тук 

 

HR industry е между най-мащабните HR събития у нас и за поредна година представя пълния спектър на HR аутсорсинг услуги, най-новите тенденции и иновации в областта. Изложението е подходящ начин за сверяване на часовника на работодатели, които отделят нужното внимание на стратегическо планиране на човешките ресурси и е без аналог в България.

 

След участие в откриването, заедно с партньорите от Job Tiger, един от търговските директори на МетЛайф Анита Кирилова даде началото на семинарната програма. Тема на презентацията бяха възможностите за повишаване удовлетвореността на служителите  в условия на съществуващи финансови ограничения. За интереса, който темата предизвика, можем да отсъдим по многобройните посетители на щанда на МетЛайф, част от които заявиха желанието си да бъдат наши партньори.

 

И тази година над 45 фирми и организации предоставиха разнообразни решения на работодателите, чийто приоритет е грижата към служителите. Изложението беше посетено от над 550 гости, по-голямата част от които HR мениджъри и управители на фирми.

 

Повече информация за изложението може да намерите тук:

http://jobtiger.tv/hr-industriya/profesionalnoto-izlozhenie-hr-industry-se-provede-uspeshno-za-shesta-godina

 

Какво ще кажете, ако приложение за Вашият смартфон Ви предлага разнообразие от рецепти, само ако му дадете информация за съдържанието на хладилника Ви? Тази иновативна идея, превърната в продукт, получи награда от МетЛайф. Каква е историята?

 В продължение на почти година, при второто издание на проекта „Знания, които променят живота“, доброволци от МетЛайф, в партньорство с Джуниър Ачийвмънт, предадоха своите финансови компетенции на ученици от 10-ти и 11-ти клас в цяла България. Тези знания, превърнати в идеи и после в продукти дадоха шанс на най-добрите да бъдат отличени на закриващото събитие от младежкия бизнес форум „Изгряващи звезди“, организиран от Джуниър Ачийвмънт.

 Пред близо 400 ученици, учители, представители на бизнеса, както и президента на Република България, г-н Росен Плевнелиев, наградата на  МетЛайф отиде при отбор Одеса, представител на Математическата гимназия във Варна.

 

Наградата и чек за 3000 лв. бяха връчена от г-н Цаконас, Генерален Директор на МетЛайф за България. Победителите бяха отговорили на всички важни критерии - иновативност, полза за обществото и финансово въздействие. Тяхната идея отговаря на важен въпрос – как да потребяваме само толкова, колкото ни е наистина нужно?

 Подкрепата на МетЛайф и Фондацията МетЛайф за подобни идеи и за реализирането на проекта „Знания, които променят живота“ е свързана инициативи в световен мащаб целящи подобрени финансови познания, подобрен достъп до финансови услуги и вземането на по-добри финансови решения.

 Колко е важно да се започне рано с всичко това тази година разбраха повече от 450 ученици, които повишиха финансовата си култура с над 40% в резултат на проекта „Знания, които променят живота“.

Петър току-що осинови малко кученце, което е само на два месеца. Той знае, че в началото животните са много палави, и се притеснява да не му се случи нещо и да има нужда от ветеринарна помощ. Какво бихте предложили на Петър?“ – това беше един от 5-те застрахователни сценария, които учениците трябваше да разиграят и да предложат възможно най-оптималното решение на своя клиент.

Учениците бяха разпределени в четири отбора, като във всеки имаше по един представител от двадесетте класа, включени в проекта. Отборите трябваше да разиграят по пет застрахователни сценария и да се справят с финансов казус, използвайки новопридобитите в програмата „Разумни финанси“ познания, като за целта разполагаха с 3 часа, компютър и интернет, и за част от времето – с подкрепата на бизнес консултанти от Метлайф, които ги провокираха да генерират най-доброто решение на казуса. В края на трите часа четирите отбора презентираха идеите на сена пред жури от мениджмънта на Метлайф България и Джуниър Ачийвмънт България.

Най-адекватно решение на финансовото предизвикателство и най-атрактивна презентация на сценариите даде отборът „Creative future“, който разигра всеки от застрахователните сценарии, като членове на екипа влязоха в ролята на клиент и застраховател. Евгени Бенбасат, представител на Метлайф България връчи грамоти за участие на отбора победител и ваучери за книги по избор на всеки от екипа. Поощрителната награда на журито и класиката в литературата по финансова грамотност „Богат татко – беден татко“ получи отбор „Непобедимите“. Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България и Венцислав Арнаудов, HR директор на Метлайф връчиха наградите на отбора и поздравиха всички участници с вдъхновяващи послания за важността на успешното управление на финансовите средства в живота на всеки човек.

Ето какво сподели за участието си във финансовия иновационен лагер и в програмата като цяло единадесетокласникът Иван Донев от СОУ „Св. Паисий Хилендарски“, Пловдив: „Предизвикателството в днешния ден за мен беше, че трябва да работя в екип с хора, с които сега се запознах. Очаквах аз да взимам решенията по казуса, но бях част от екип и това промени нещата. Мисля, че тепърва ще попадам в подобни ситуации и получих много положителен и ценен опит. След участието си в този проект и срещите с бизнес доброволците на Метлайф, които идваха в клас и ни преподаваха финансова грамотност, се чувствам много по-сигурен да управлявам правилно собствените си парични средства от тук нататък.“

В началото и в края на програмата „Разумни финанси” всички 430 ученици от петте града – София, Пловдив, Варна, Бургас и Пазарджик – бяха поканени да попълнят тест с 10 въпроса, обхващащи темите от уроците за финансова грамотност, които Джуниър Ачийвмънт България подготви и доброволците от Метлайф представиха в час. На база отговорите на учениците JA България измери въздействието от проекта и то показва, че финансовата компетентност на участниците в проекта е повишена с 51 %. За сравнение, в първото издание на проекта, в което се включиха 4 училища от регион София, в следствие на програмата „Разумни финанси“ учениците повишиха финансовата си грамотност с 23%. 

През април, който месец на финансовата грамотност, на учениците, участващи в проекта им предстои участие в локални иновационни лагери, които ще се проведат в училищата, с участие и на родители. А до края на учебната 2015/2016 г. учениците ще разработят своите финансови бизнес идеи в програмата „Учебна компания“ на JA България, с подкрепата на техните учители. Завършени и тествани в реална среда, бизнес идеите ще бъдат представени на Младежкия бизнес форум „Изгряващи звезди“, който JA организира традиционно в началото на юни, в София. Един от екипите ще получи и специалната награда на Метлайф България за учебна компания с най-добри финансови резултати.

MetLife България  и Джуниър Ачийвмънт България (ДАБ) стартират второто разширено издание на съвместния проект „Знания, които променят живота 2“ (LifeChanger), който се осъществява с финансовата подкрепа на Фондация MetLife.

„Знания, които променят живота 2“  цели да въоръжи с финансови познания и умения за успех ученици от 20 класа в страната – инициативата ще обхване 15 училища от София, Пловдив, Варна, Бургас и Пазарджик и ще се състои в обучителна програма по финансова грамотност „Разумни финанси“, която ще бъде представена на учениците от 21 доброволци от компанията MetLife. Три от училищата, участвали в първото издание на проекта ще се включат и сега с по един клас.

Официалният старт на проекта беше сложен в понеделник, 9 ноември 2015 г., в 108 СОУ „Никола Беловеждов“ в София, където се  събраха ученици, родители, представители на MetLife България и Джуниър Ачийвмънт и бизнес доброволците от MetLife, които ще представят в клас петте теми на програмата „Разумни финанси“.

В продължение на 4 месеца, от ноември до февруари 2016 г. ученици от 10 и 11 клас на 15 средни училища от София, Пловдив, Пазарджик, Варна и Бургас (общо 20 класа), в които не се изучава икономика и финанси, ще имат възможност да  подобрят своята финансова грамотност. С помощта на образователната програма „Разумни финанси“, разработена от Джуниър Ачийвмънт България и базирана на учебните програми „JA Лични финанси” и „JA Икономика“, учениците ще повишат познанията си за света на финансите. техни учители ще бъдат бизнес доброволците от MetLife, които ще им преподадат учебното съдържание. Темите обхващат областите спестяване, инвестиране, кредити, застраховки, личен бюджет, семейно финансово планиране и целеполагане. В рамките на проекта учениците ще бъдат изправени пред финансово предизвикателство – създаване на семеен бюджет, а най-добрите от тях ще участват и във финансов иновационен лагер, който ще се проведе през март 2016 г. в София. След това ще споделят добрия опит в своите общности, с участие в локални  инициативи през април, който е месецът на финансовата грамотност.

Разработената от екипа на ДАБ програма „Разумни финанси“ беше представена в края на октомври на доброволците от MetLife България. В следващите месеци, те ще представят всяка от темите в клас и ще споделят примери от своя професионален опит на финансови експерти от една от най-големите застрахователни компании в света. Всеки от тях ще посети по две от училищата, включени в проекта и ще презентира тема пред десетокласниците, ще разговаря с тях за финансовите въпроси, които ги вълнуват и така ще ги подготви за разумни финансови решения в бъдеще.

„Ако един човек иска да взима решенията за себе си сам, той трябва да има добра финансова култура. Иначе някой друг ще ги взима вместо него и може да се озове в ситуации, които не са благоприятни, може дори да няма контрол над собствения си живот. Затова финансовата култура е от изключително значение за всеки млад човек днес.” – каза Евгени Бенбасат, представител на MetLife България.

Проектът ще се реализира в рамките на образователната програма MetLife Life Changer на Фондация MetLife, която е насочена към подпомагане на младите хора да изградят разбиране за основите на финансовия мениджмънт, да повишат финансовата си грамотност и  да придобият умения за управление на финансовите средства, което ще им помогне да вземат релевантни решения в бъдеще. Проучвания показват, че 16–17-годишните младежи са целевата група, която има най-голяма нужда от специална подготовка по финансова грамотност, тъй като те съвсем скоро ще излязат на трудовия пазар.

 

MetLife обяви публикуването на годишния си доклад за корпоративна социална отговорност, обръщайки внимание на приноса на компанията към обществото и демонстрирайки как в същото време тя успява да реализира основните си бизнес цели, да управлява риска и да спазва дългосрочно поетите финансови ангажименти.

Докладът, озаглавен Глобалeн принос, включва актуализация на миналогодишния доклад и съдържа информация за това как компанията изпълнява екологични, социални и обществени проекти, включвайки в това число инвестициите, направени в полза на обществото, обслужването на клиенти, достъпът до продукти, програмите за служители, поддържането на многообразна работна среда, отговорността към околната среда и благотворителните дейности.

„Радваме се да споделим някои от начините, по които MetLife управлява бизнеса, така че да носи  допълнителна стойност за своите клиенти, служители и общности по света“ каза Майк Заркън, изпълнителен вицепрезидент на отдел Корпоративни връзки. „MetLife има близо 150-годишна история на отговорно корпоративно управление и този доклад потвърждава как и до днес продължаваме да следваме този висок стандарт.“

Основните акценти в доклада са:

Опазване на околната среда:

  • От 2005 г. досега MetLife намали употребата на енергия с 25% и редуцира със 100% вторичните емисии на парниковите газове в офисите си в САЩ и в тези, които са част от портфолиото на компанията;
  • MetLife притежава дялове в 46 LEED (американски стандарт за екологично строителство) сертифицирани имота, а 100% от собствените и управлявани офиси в САЩ са сертифицирани с ENERGY STAR (международен стандарт за енергийна ефективност);
  • Повече от 5 000 служители на MetLife от 25 офиса се включиха в активности по повод Седмицата на Земята през 2014 г.;
  • От 2003 г. досега MetLife инвестира 2.9 милиарда долара в проекти за възобновяема енергия и има дялове в повече от 25 вятърни и слънчеви паркове, които произвеждат достатъчно чиста енергия, за да захранят 1 милион домакинства.

 

Подобряване на стабилността в общностите:

  • През 2014 г. MetLife прави инвестиции от над 1.5 милиарда долара за подпомагане на обществото и за строежа на достъпни жилища за хората и осигурява над 3.5 милиарда долара за селскостопански заеми, насочени към земеделските производители.
  • Фондация MetLife е предоставила повече от 27 милиона долара безвъзмездна помощ за първите 2 години от поетия петгодишен ангажимент за 200 милиона долара. В допълнение, приблизително 14 милиона долара са отпуснати за развитие на общностите, младежта и образованието, гражданската и културна ангажираност и други инициативи в полза на обществото.
  • Повече от 7 300 служители на MetLife работиха като доброволци над 62 000 часа в полза на обществото в 23 държави през 2014 г. 

 

Обслужване на клиентите:

  • MetLife е обслужила приблизително 100 милиона  клиенти в целия свят през 2014 г. и е предоставила финансови услуги и продукти на 93 от първите топ 100 компании, според Fortune 500® (класация на най-добрите компании в света).
  • MetLife е покачила нивото на клиентско удовлетворение с 33%, според проучване на клиентските нагласи или Net Promoter Scores® (букв. Нетен Промотиращ Резултат).
  • Компанията е инвестирала 300 милиона долара в технологии, целящи да подобрят обслужването на клиентите и бизнес процесите.

Докладът Глобален принос е подготвен в съответствие с последните стандарти на Global Reporting Initiative, GRI (букв. Глобалната Инициатива по Отчетност, ГИО)-неправителствена организация, която определя стандартите на доклади за устойчивост. Стандартите на GRI са международно призната рамка, според която компаниите измерват и оповестяват своите икономически, социални и обществени резултати. Следвайки установения стандарт, MetLife се присъединява към хилядите компании по света в определянето на ползите и значението на своите бизнес активности.

За да прочетете целия доклад Глобален принос посетете: www.metlifeglobalimpact.com

Корпоративен принос и социална отговорност на MetLife в България:

MetLife в България, следва традициите на корпоративен принос и социална отговорност на компанията в глобален мащаб. През 2014 г.:

  • MetLife в България  в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България успешно реализира първия по рода си образователен проект „Знания, които променят живота”, който помогна на ученици от гимназията да повишат финансовата си грамотност.
  • Служителите на MetLife в България се включиха в инициативата на Кива, глобална онлайн платформа за набиране на средства, целяща да подпомогне малки предприемачи от цял свят да получат финансова подкрепа за своите бизнес начинания.
  • MetLife в България се включи във Великденската благотворителна инициатива на в. Стандарт за набиране на средства за деца лишени от родителска грижа.

За поредна година MetLife отбеляза първия учебен ден, чрез партньорството си с водещата печатна медия „Стандарт“. Като комплимент за читателите, към всеки брой на вестника беше включена цветна ученическа програма, изобразена със Снупи и неговите приятели.

Закачливите герои ще съпътстват 90 000 ученици и техните родители през учебната година. Ще създават настроение на малките откриватели и ще им напомнят, че уроците могат да бъдат и забавни.

 

Кампанията започва днес, на 14-ти септември, и има за цел да предостави на аудиторията познания по теми свързани с животозастраховането и финансите. Образователните материали ще бъдат подготвени от експерти на двете компании под формата на статии. Мениджърите от MetLife, ще дадат отговори на множество често задавани въпроси за животозастраховането, като:

  • Парите не стигат, защо Застраховка „Живот“ и то сега?
  • Застраховка „Злополука” – пари на вятъра или спокойно бъдеще?
  • Коя Животозастрахователна компания е “добра”, как да разбера?
  • Застраховка „Живот“ през банка? Защо „Да“?

 

Това е поредната подобна инициатива, която MetLife стартира с водеща онлайн медия, в стремежа си да даде знания, които помагат на всички да вземат важни решения за живота си. Тези познания ще създадат и по-високи очаквания към начина на предлагане на продуктите, качеството на обслужване, както при индивидуалните, така и при корпоративните клиенти. Кампанията е ключова за MetLife, тъй като e в подкрепа на мисията на компанията - да помагаме на хората да получат повече от живота.

 

Продължителността на кампанията ще е 3 месеца, като материалите ще се публикуват всеки петък и понеделник на страницата на www.dnes.dir.bg в рубриката „На фокус“.

Всички теми подготвени от MetLife ще бъдат публикувани поетапно тук:

Парите не стигат, защо Застраховка „Живот“ и то сега?

Застраховка „Злополука” – пари на вятъра или спокойно бъдеще?

Коя животозастрахователна компания е “добра“, как да разбера?

Коя животозастрахователна компания е “добра“, как да разбера? (Част 2)

Застраховка Живот през банка? Защо „Да“?

Застраховка Живот като алтернатива за спестяване?

Колко сериозна е кариерата на животозастрахователен aгент?

Принципи при избора на застраховка Живот

За „малките букви“ в застрахователния договор?

Новите регулации в застраховането

Защо са важни ценностите?

Каква е ползата от Програмите за придобивки на служители?

 

MetLife и Фондация MetLife обявиха партньорството си с Kiva, международна неправителствена организация, която подкрепя предприемачески бизнес начинания в цял свят, чрез своята онлайн платформа за набиране на средства.

5 200 служители на MetLife от Европа, Близкия Изток и Африка бяха насърчени да насочат заем от 25 долара, който да подпомогне започването и развитието на предприемачески бизнес проект. Инициативата е подкрепена от благотворителната организация на MetLife, Фондация MetLife, ангажирана с каузата за разпространение и изграждане на финансови познания в глобален мащаб. В изпълнение на този ангажимент Фондацията е инвестирала 200 милиона долара през последните 5 години, и така е въздействала положително върху живота на два милиона души.

Мишел Калаф, Президент на MetLife EMEA и член на борда на директорите на Фондация MetLife, казва: “Това вълнуващо ново партньорство е просто и ефективно средство да направим нещо значимо за хиляди предприемачи и техните семейства по света. Също така предоставя уникална, иновативна и вдъхновяваща възможност за служителите на MetLife да се включат и подпомогнат, развитието на финансовата грамотност в страни, в които често няма достъп до финансови услуги от какъвто и да е вид.

От 2005 г., в рамките на глобалното онлайн общество, Kiva е насочила повече от 715 милиона микро кредита, чрез свързването на 1.3 милиона кредитори с 1.6 милиона предприемачи по цял свят. Когато получилите помощ чрез платформата на Kiva върнат заемите си, тези пари могат да бъдат отново дадени като заем на други предприемачи, за да се подпомогне финансово и техния проект.

“MetLife е изградена върху простото, но много силно досещане, че всеки се нуждае от достъп до правилните финансови инструменти, за да получи повече от живота.” казва Премал Шах, президент и съосновател на Kiva. “Ние сме горди, че имаме възможността да обединим усилията си с MetLife за постигането на тази цел. Чрез това партньорство те подкрепят мечтите на хиляди предприемачи от целия свят като разширяват и улесняват достъпа им до финансови ресурси, и дават възможност на своите служители да вземат пряко участие в тази мисия.”

MetLife спонсорира отпечатването и разпространението на благотворителна картичка, разпространена чрез всекидневника, в която бяха записани контакти на домовете, нуждаещи се от финансова и материална подкрепа. Целта на инициативата беше да окуражи читателите да направят дарение към домовете, където ежедневно се приемат деца, лишени от родителска грижа.
За да допринесе за постигането на тази цел, освен предоставената финансовата подкрепа от MetLife, служителите на компанията закупиха много дрешки, обувки и играчки, които дариха на един от домовете, участващи в инициативата. Децата от дом „Надежда“, намиращ се в село Гурково, община Ботевград бяха зарадвани от служители, които специално отидоха до дома за да поднесат подаръците и да прекарат време с децата, четейки детски книжки, или играейки с тях на двора. Така, макар и за кратко, децата бяха дарени с внимание, от което се нуждаят ежедневно.

Класацията на списание “Fortune” за 2015 „Най-уважаваните компании в света“ класира MetLife на първо място като най-уважаваната животозастрахователна компания. Подреждането на компаниите в класацията на списание “Fortune”  се определя на база задълбочено проучване, проведено сред мениджъри, директори и анализатори от застрахователната сфера – хора, които най-добре познават животозастраховането. Експертите оценяват участниците в класацията по девет основни показателя: иновации, управление на човешките ресурси, използването на корпоративните активи, качеството на управление на компаниите, финансовата стабилност, дългосрочните инвестиции, качеството на продуктите, социалната отговорност и глобалната конкурентост.

MetLife България, в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България и финансовата подкрепа на Фондация MetLife успешно реализира първия по рода си образователен проект „Знания, които променят живота“.

Образователната програма бе насочена към подпомагане на млади хора в тяхното разбиране за основите на финансовия мениджмънт, повишаване на финансовата грамотност и придобиване на умения за управление на финансовите средства, което ще им помогне да вземат информирани решения в бъдеще. Проектът предостави възможност на учениците от 117 СОУ „Св. Кирил и Методи“ в Бухово, 170 СОУ „Васил Левски“ в Нови Искър, 137 СОУ „Ангел Кънчев“ в Люлин и 108 СОУ „Никола Беловеждов“ в Дружба да развият умения за управление на личните си финанси, запозна ги с основния терминологичен апарат във финансовата сфера, изведе на преден план потребността от дефиниране на лични финансови цели у децата и ги подготви за съставянето на личния им бюджет.

По време на проекта, учениците не само подобриха своите финансови познания и грамотност, но и получиха възможността да обсъждат финансови теми с професионалисти, практици от MetLife. Също така бяха осъществени дейности по модела „учене чрез правене“ – състезание, финансов лагер в края на проекта, и дискусии в края на всеки урок. Проектът предостави практически знания, които ще помогнат на учениците да вземат адекватни финансови решения в бъдеще.

В началото и края на проекта учениците от четирите училища бяха поканени да попълнят тест с 10 въпроса, обхващащи темите от уроците за финансова грамотност, които Джуниър Ачийвмънт България подготви и доброволците от MetLife представиха в час. И в четирите училища има сериозна положителна промяна в резултатите от тестовете. На входящия тест са дадени общо 348 верни отговори, което е 47% успеваемост, а на изходящия тест учениците са дали 517 верни отговори, което се равнява на 70% успеваемост.

След големия успех на първата вълна от кампанията „Запази стандарта си на живот с MetLife”, която се реализира с партньорството на MetLife и Investor.bg, през октомври и ноември експертите от MetLife отново заинтригуваха публиката на водещата онлайн медия със съдържателни отговори на съществени въпроси, свързани с животозастраховането и ролята му в нашето ежедневие.

Втората вълна от кампанията протече по модела на първата, започвайки със седмица, в която MetLife промотира инициативата чрез банери подсказващи за продължението на проекта, а всяка следваща седмица бяха публикувани по две статии, свързани с въпросите, които най-много вълнуват широката публика в областта на животозастраховането.

Съвместната инициатива бе отново промотирана в мрежата от сайтове на Investor.bg чрез позициониране на специални банери и брандинг на начална страница, водещи към публикациите и сайта www.metlife.bg.
Доброто и ефективно партньорство между MetLife и Investor.bg доведе до следните резултати:

  • 38 772 517 общо виждания на страници от кампанията и през двете вълни;
  • 157 239 общо прочитания на експертните публикации по време на двете вълни;
  • 53 794 потребители са били отведени към сайта на MetLife, чрез специализираните банери.

Публикациите от втората вълна можете да намерите по-долу:

Групов спестовен план – програма с нарастваща стойност за бизнеса

Животозастраховането – нова възможност за успешна кариера

Дефиницията за правилно покритие на риска: комбинация от "грижливост" и "любезност" към клиента

Митове в животозастраховането - „Не се нуждая от спестовен план, ще спестявам сам“.

Защо хората си мислят, че животозастрахователните продукти се продават трудно?

Защо банките трябва да насърчават корпоративните си клиенти да се възползват от програми, свързани с придобивки за служители

Професия "животозастрахователен агент" - митове и реалност

Индикатори за финансовата стабилност на застрахователните компании

„Да платя или да не платя щета“ не е въпрос, а отговор на обективни обстоятелства

Застраховки живот за Поколение Y

Качеството на следпродажбеното обслужване

Разликата между „Аз имам застраховка“ и „Моето семейство е защитено“

Какво представлява застраховката „Живот“ свързана с инвестиционен фонд

Митове: Животозастраховането е нещо добро за мен, но в момента имам по-високи приоритети!

MetLife България, в партньорство с Джуниър Ачийвмънт България и финансовата подкрепа на Фондация MetLife (MetLife Foundation) ще реализира проектът „Знания, които променят живота“.

Проектът стартира на 24 октомври 2014 г., с официално откриване в 137 СОУ „Ангел Кънчев“, Люлин, където партньорите от MetLife България и Джуниър Ачийвмънт България поздравиха учителите и родителите на учениците от четирите училища и представиха проекта, който ще продължи до 10 декември 2014.

„Знания, които променят живота“ ще се реализира в рамките на образователната програма MetLife Life Changer, която е насочена към подпомагане на младите хора да изградят разбиране за основите на финансовия мениджмънт, да повишат финансовата си грамотност и да придобият умения за управление на финансовите средства, което ще им помогне да вземат релевантни решения в бъдеще. Проучвания показват, че 16–17 годишните младежи са целевата група, която има най-голяма нужда от специална подготовка по финансова грамотност, тъй като те съвсем скоро ще излязат на трудовия пазар.

Проектът цели да въоръжи с финансови познания и умения за успех десетокласници от четири класа – инициативата ще обхване 4 училища от региона на София:

117 СОУ „Св. Кирил и Методи“, Бухово

170 СОУ „Васил Левски“, Нови Искър

137 СОУ „Ангел Кънчев“, Люлин

108 СОУ „Никола Беловеждов“, Дружба

Екипът на Джуниър Ачийвмънт България подготви модул от 4 теми, базирани на учебното съдържание на своите курсове по „Икономика“ (JA Economics) и „Лични финанси“ (JA Personal Finance), които обхващат 4 ключови области на финансовото познание – спестяване, разумно харчене и инвестиране, същност и видове застраховки, съставяне на личен бюджет, финансово целеполагане. Разработеният от екипа на ДАБ модул ще бъде представен на учениците от 8 доброволци от MetLife. По време на представянето на всяка от темите в клас, те ще споделят примери от своя професионален опит на финансови експерти от една от най-големите застрахователни компании в света. Всеки от доброволците ще посети по две от училищата, включени в проекта и ще презентира тема пред десетокласниците, ще разговаря с тях за финансовите въпроси, които ги вълнуват и така ще подготви учениците за разумни финансови решения в бъдеще.

В рамките на проекта са предвидени входящ и изходящ тест за учениците, състезание за съставяне на личен бюджет и заключителен Финансов иновационен лагер, за най-добре представилите се участници.

 

Да помагаш на хората да взимат повече от живота означава също да знаеш кои са важните моменти в техния живот и да бъдеш близо до тях. Поради тази причина, за поредна година MetLife отпразнува първия учебен ден заедно с 750 000 ученици и техните семейства.

В партньорство с водещата печатна медия „Стандарт“, като комплимент към читателите, MetLife раздаде цветни, отпечатани със Снупи ученически програми, с всяко копие на вестника.

Снупи подкрепи 90 000 ученици и техните родители с изготвянето на дневните програми за предстоящата учебна година – малък жест от голям приятел.

За поредна година MetLife се включи в отбелязването на първи юни – деня на детето. Съвместно с един от най- посещаваните сайтове - Dir.bg, бе организиран конкурсът „Слънчево детство“, в който родители от цяла България имаха възможност да изпращат снимки на своите деца, направени под лъчите на топлото пролетно слънце.
Кампанията стартира в края на месец април, а на 16-ти юни бяха обявени победителите, като между 120-те изпратени снимки, първите 35 събрали най-много гласове, бяха наградени с комплект от тениска, шапка и фризби, с логото на MetLife, както и картички с ценностите на компанията.
Най-хубавите фотографии може да разгледате тук.
Резултатите от кампанията са много позитивни като тя е видяна от над 288 350 потребители на сайта, където специален банер със Снупи ги отвеждаше към http://www.metlife.bg/ и по-специално към детските застрахователни продукти.

 

В подкрепа на една от основните си стратегически цели – стремеж към утвърждаване на глобален бранд, MetLife реализира успешно първата вълна от съвместната си образователна кампания с най-посещавания информационен сайт в България – dnes.bg. Това е поредната подобна инициатива, която MetLife стартира с водеща онлайн медия, в стремежа си да привлече внимание към жизненоважни въпроси и решения, касаещи защитата стандарта на живот.

Кампанията обхваща две вълни, като първата вълна се разгърна в периода между м. март – м. май, 2014 г., а втората е планирана за края на годината. Стартът беше даден на 17 март, като в рамките на седмица MetLife промотира предстоящата инициатива чрез провокиращи послания, с цел привличане вниманието и интереса на публиката.

По време на кампанията, експертите от MetLife имаха възможност да предоставят кратки и съдържателни отговори на съществени въпроси, свързани с животозастраховането и ролята му в нашето ежедневие. Всяка седмица, в специално обособена подкатегория на dnes.bg – Запази стандарта си на живот с MetLife, бяха публикувани по 2 експертни материала, разясняващи казуси, свързани с качеството на обслужване в животозастраховането, придобивките за служители, банково застраховане, нуждата от застраховки Живот и Злополука.

Съвместната инициатива бе промотирана в мрежата от сайтове на Инвестор.БГ (dnes.bg, puls.bg, investor.bg, tialoto.bg) чрез позициониране на специални банери и брандинг на начална страница, водещи към публикациите и сайта metlife.bg.

Отличните резултати в първата вълна на кампанията са доказателство за големия интерес сред аудиторията и ефективността на подхода, който MetLife използва в усилията си за популяризиране на животозастраховането у нас.

Резултати от кампанията:

  • 31, 000 прочитания на експертните публикации
  • 18, 000, 000 виждания на кампанията
  • 1,000 пренасочвания към сайта с реален интерес към продуктите на Компанията

 

 

Пълният текст на публикациите може да намерите тук:

В подкрепа на мисията ни да помагаме на хората да вземат повече от живота, MetLife, в партньорство с една от водещите медийни компании на българския пазар – Investor.bg, стартира поредица от образователни казуси, адресиращи важни въпроси, които са свързани с различни аспекти от Животозастраховането и се отнасят до личната защита на стандарта на живот.

 

Началото на кампанията е 24 март 2014 г., като в продължение на два месеца експертите от MetLife ще публикуват в специално обособена секция на Dnes.bg решения на въпроси, засягащи жизненоважни теми като:


- Нуждата от застраховка Живот
- Как да подсигуря бъдещото на децата си?
- Защо да предпочета застраховка Живот пред депозит в банка?
- Как да мотивирам своите служители?
- Предизвикателната кариера на Животозастрахователния консултант
- Качеството на обслужване в Животозастраховането
- Как да защитя своите дългове към банката?


Като световен лидер в Животозастраховането и Придобивките за служители, MetLife ще информира аудиторията относно ползите от Животозастраховането и ще сподели ценно ноу-хау, с което да помогне, както на индивидуални, така и на корпоративни клиенти, в посока изграждане на финансовата им защита и стабилност.

 

MetLife отбеляза първия учебен ден и донесе усмивки на малките ученици и техните семейства като направи празничен жест към читателите на в. Стандарт – подарък под формата на пъстроцветна учебна програма със Снупи, която се разпространява със специалния брой на вестника.

                        

Снупи ще ходи на училище с близо 90,000 дечица от цялата страна и неговото присъствие сред учебниците и тетрадките ще зарадва ученици и родители на този тържествен ден!

Августовският брой на сп. Кенгуру, което помага на родителите да отглеждат децата си в здравословна семейна среда, сподели с читатели си експертни съвети и полезна информация от MetLife относно избора на правилна инвестиция в детското бъдеще.

Инвестиция в бъдещето е специализиран материал, разработен съвместно с професионалните консултанти от MetLife. Той дава полезна информация за родители, които търсят разумни решения за защита стандарта на живот и подсигуряване на стабилно бъдеще за техните деца, като например спестяването на пари за подходящо образование. Родителите са окуражени да преосмислят плановете си за бъдеща подкрепа на своите деца и да направят сигурна крачка напред с алтернативна  на стандартния начин за спестяване на пари възможност като Животозастраховането.

Съвместната инициатива между MetLife и сп. Кенгуру за повишаване животозастрахователната култура на родителите и предоставяне на инструменти, с които да бъде подсигурено детското бъдеще, се радва на интереса на повече от 10,000 семейства в печатното и онлайн издания на списанието.

1-вата Конференция по Продажби в България, състояла се на 12 юни, 2013 г. в х-л Хилтън, София, предостави отлична възможност за MetLife да сподели водещото си ноу-хау и да осъществи ценни контакти с професионалисти в сферата на Продажбите.  

Успешната продажбена стратегия на MetLife бе представена от Генералния Мениджър на Компанията в България – Джордж Цаконас, и получи силна оценка от събралата се многообразна публика, сред която присъстваха професионални търговци, представляващи български и международни компании, световноизвестни автори и водещи консултанти в тази сфера. Сред фокусите в презентацията на MetLife, които по-късно се превърнаха и в горещи теми за дискусия и размяна на експертни мнения, бяха засегнати Ориентираността към клиента и неговата удовлетвореност като основен двигател за качеството на търговския процес.

Въпреки че Конференцията се състоя за първи път, интересът към нея бе повече от обещаващ. Над 200 от водещите търговски мениджъри станаха част от събитието, създавайки мрежа от полезни контакти за потенциални партньорства, както и възможност за MetLife да се позиционира като естествен избор за кариерно развитие в областта на продажбите. Подкрепата на Компанията за реализирането на събитието бе комуникирана по време на самата Конференция, на уебсайта на организаторите от ICAP Group, както и посредством промоционални активности с медийните партньори и разпространяване на информация за събитието достигнала до 50 000 компании.

МетЛайф отвори нова страница в комуникацията си с аудиторията като обедини експертни знания и усилия заедно с една от най-влиятелните онлайн медии за бизнес новини в България – Profit.bg, в лансирането на образователна кампания на тема Животозастраховане. Проектът има конкретна цел, която изцяло отговаря на обещанието на Компанията – да помогне на хората и да ги мотивира по отношение изграждането на финансовата им сигурност.

МетЛайф, като световен лидер в Животозастраховането, сподели ценно ноу-хау в стремежа си да предостави на аудиторията едно по-добро разбиране за Животозастраховането и да изгради доверие към услуга, която често бива смятана за недостъпна или твърде скъпа.

Професионалистите от МетЛайф представиха достъпна и полезна информация по ключови теми свързани с Животозастраховането в поредица от експертни материали, които в продължение на 8 седмици бяха публикувани в секция Застраховане на Profit.bg.

Ползите за Индивидуални и Корпоративни Клиенти, Качеството на Продажба, Банковото Застраховане, Ориентирането към Клиента, Развитието на Таланти, Кариерата на Агента и Финансовата Сигурност бяха сред горещите теми, които местните лидери в Компанията дискутираха с читателите.

Статиите бяха подкрепени от кратки и провокиращи вниманието видео анонси. Отворената под експертните материали сесия с Въпроси и Отговори бе възможност за хората да попитат за нещата, които винаги са ги вълнували по отношение на Животозастраховането, както и шанс за МетЛайф да изгради близка връзка с аудиторията.

Като част от инициативата с Profit.bg, представителите от МетЛайф бяха гости и в предаването „Няма Две Мнения“ на Дарик Радио.

Един бърз поглед върху резултатите от компанията са повече от показателни за нейния обхват и ефективност:


• 6 373 784 генерирани импресии

• 32 307 посещения на www.metlife.bg

• средният брой четения на експертен материал от МетЛайф надвишава почти два пъти средния брой четения на останалите публикувани материали.

За втора поредна година, МетЛайф приветства деца от различни възрасти да се включат във вече традиционния фестивал на открито по случай Деня на Детето, който тази година се състоя на лятната сцена в Борисовата градина. В партньорство със Столична Община, МетЛайф направи празника още по-цветен и забавен и спомогна за неговата благотворителна кауза в подкрепа на здравето и семейството.

МетЛайф надпреварата с фризби разпали детския ентусиазъм и никой не си тръгна от веселбата без фризби, тениска или шапка с любимия анимационен герой Snoopy. Най-голямото предизвикателство и атракция за малките участници в тържеството бе фото-студиото на МетЛайф с огромния балон с хелий, издигнат в близост до него върху зелената площ пред сцената. С помощта на професионален фотограф, децата разменяха роли със своите родители и запечатваха щастливите лица на своите мами и татковци на празничния фон на Snoopy.

Благодарение на страхотната локация, благосклонното време и интересните занимания, тазгодишното събитие отбеляза огромен успех стотици щастливи моменти бяха уловени от „малките“ фотографи, заслужили си и безброй многото раздадени подаръци.

 

Ключ към успеха на всеки един бизнес или стратегия е да знаеш „как да добавиш стойност за твоите клиенти“. На 18 май, 2013 г. екипът на МетЛайф България се събра на среща в х-л Шератон, за да обсъди стратегията на Компанията, както и да формулира успешната реализация на ключови приоритети за Компанията, посредством индивидуалния принос и ангажираност на всеки един неин служител.

Г-н Джордж Цаконас, Генерален Мениджър на МетЛайф България, откри срещата с презентация на Стратегическата пътна карта на Компанията, с фокус върху локалните й приоритети в контекста на глобалната й стратегия. Чрез отворени дискусии, служителите имаха възможността да разберат целите на Компанията, да съгласуват своите работни задачи спрямо тях, и в последствие активно да участват в ефективното им осъществяване.

Като част от стратегическото съгласуване, представителите 500 Internal Server Error

Internal Server Error

Cannot serve request to /content/alico/bulgaria/bg/Individual/Who-We-Are/Locally/Hear-our-news.html on this server


Apache Sling